DECIZIE FĂRĂ PRECEDENT PENTRU CARNIVAL

Carnival Cruise Line a anunțat ieri că și-a prelungit pauza operațională în America de Nord până la 30 septembrie 2020.

„În timpul acestei pauze fără precedent în afacerea noastră, am continuat să evaluăm mediul de operare și să ne sfătuim cu oficiali din sănătate, guvern și industria navelor de pasageri”, a declarat președintele Carnival Cruise Line, Christine Duffy, pentru cei ce aveau croaziere rezervate dar și pentru agențiile de turism într-o scrisoare trimisă.

Ea a adăugat că în urma anunțului industriei de croaziere de vineri că va „extinde voluntar pauzele” în America de Nord, Carnival Cruise Line anulează acum toate croazierele până pe 30 septembrie.

„Am urmărit cu mare interes cum au început să se repornească comerțul, călătoriile și activitățile personale, iar după ce vom relua serviciul, vom lua toate măsurile necesare pentru a asigura sănătatea și siguranța oaspeților, echipajului și a comunităților în care navele companiei vor ajunge pentru a menține încrederea publicului în afacerile noastre. Cu toate acestea, ne cerem scuze că vă întrerupem planurile de vacanță și apreciem răbdarea dvs. în timp ce lucrăm la aceste decizii”, a spus Duffy în scrisoare.

Carnival a anunțat inițial o pauză voluntară de 30 de zile în operațiuni, pe 13 martie, și a extins această pauză de trei ori, având în vedere provocările asociate cu pandemia COVID-19. În prezent, se finalizează repatrierea a aproape 29.000 de membri de echipaj la peste 100 de naționalități care deservesc flota sa de 27 de nave.

Ca și în cazul anunțurilor anterioare, Carnival oferă oaspeților care doresc să-și mute rezervarea la o dată ulterioară, o ofertă de rezervare care combină un Future Cruise Credit (FCC) și un Onboard Credit (OBC) de 300 sau 600 $, care s-a dovedit foarte popular în rândul pasagerilor. Oaspeții, ca întotdeauna, au opțiunea de a primi o rambursare completă. Procesul este complet automatizat, astfel încât oaspeții își pot trimite preferințele online și au până la 31 mai 2021 pentru a face o selecție.

„Apreciem răbdarea și sprijinul oaspeților noștri fideli și recunoaștem cât de mult vor să revină la croazieră. Când va fi timpul potrivit, echipa noastră extraordinară de la bord va aștepta să-i întâmpine înapoi și să le ofere vacanța grozavă pe care o merită ”, a spus Duffy.

Cel mai probabil vom vedea și la alte companii asemenea decizii, până în momentul în care situația cu tot ceea ce ține de această pandemie va fi în mare proporție sub control.

Dacă noi toți ceilalți navigatori ne-am lovit de probleme la modul ca am fost reținuți la bord peste perioada contractuală (unii încă mai sunt la bord iar alții nu reușesc să ajungă la navă) cei din industria navelor de pasageri sunt și se pare că vor fi cei mai afectați de această pandemie. Există rapoarte de dinainte de pandemie rapoarte ce afirmă că aceștia sunt cei mai nefericiți comparativ cu celelalte ramuri ale industriei. Se pare ca acum s-a ajuns la apogeu, mulți riscând să-și piardă complet locul de muncă.

Mă întreb ce se va întâmpla cu acești navigatori.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

error: Content is protected !!
%d bloggers like this: