DNV GL lansează o nouă certificare în domeniul prevenirii infecțiilor pentru industria maritimă

DNV GL, principala societate de clasificare din lume, a lansat o nouă certificare în domeniul prevenirii infecțiilor pentru industria maritimă. Publicarea acestei certificări personalizate își propune să ajute industria maritimă să reia operațiunile mai bine pregătită pentru COVID-19 sau pentru alți agenți patogeni emergenți. Genting Cruise Lines este primul client care lucrează la certificarea My Care pentru nava lor „Explorer Dream” sub brandul Dream Cruises.
Pe măsură ce criza COVID-19 începe să se redreseze, lumea încearcă să revină la afaceri. Pentru industria croazierelor, siguranța pasagerilor a fost întotdeauna prioritară, iar actuala pandemie a accentuat această atenție. Pentru a ajuta proprietarii și operatorii de nave să reia operațiunile, DNV GL a dezvoltat certificarea My Care, care le permite să demonstreze că au proceduri și sisteme în vigoare pentru prevenirea, controlul și atenuarea infecției, pentru a-și proteja clienții și echipajele.

„Criza COVID-19 a fost fără precedent prin impactul său asupra industriei maritime și în special asupra liniilor de croazieră”, a declarat Knut Ørbeck-Nilssen, CEO DNV GL – Maritime. „Dar sper că, cu idei inovatoare, precum My Care, putem ajuta industria să se miște din nou într-un mod care să ofere încredere pasagerilor și echipajului că există măsuri exacte pentru a îmbunătăți standardele de sănătate și securitate deja riguroase ale industriei de croaziere.”

My Care se bazează pe activitatea DNV GL Healthcare în managementul riscului de infecție, care este în desfășurare din 2008. Cu peste 4.000 de audituri efectuate în spitale din SUA, această lucrare, care este inerentă programului de acreditare al companiei, ajută organizațiile să își îmbunătățească gestionarea riscului de infecție. Experți de la Centrul de croazieră DNV GL din Miami au personalizat programul de asistență medicală pentru a fi utilizat într-un cadru maritim, în cooperare cu DNV GL – Business Assurance. My Care integrează, de asemenea, standarde specifice sectorului maritim, cum ar fi Programul de salubrizare a navelor CDC din SUA, precum și alinierea la liniile directoare naționale și industriale. Inspecțiile și auditurile de certificare sunt efectuate de echipe de inspectori DNV GL, formate din experți DNV GL – Prevenirea și controlul infecțiilor pentru asistența medicală, împreună cu auditori maritimi experimentați.

„Capacitatea de a demonstra încrederea și prevenirea riscului de infecție este o necesitate pentru a recâștiga încrederea consumatorilor”, a declarat Luca Crisciotti, CEO DNV GL – Business Assurance. „Construirea vigilenței organizaționale împotriva riscului de infecție necesită astăzi un nivel comun anterior doar spitalelor. My Care este unic prin faptul că se bazează pe standarde dovedite de spital, dar este adaptat specific contextului navelor de pasageri, încorporând în același timp cerințe naționale pentru a permite un răspuns robust și imediat pe termen lung. ”

„La Genting Cruise Lines, siguranța și starea de bine a oaspeților și a echipajului nostru sunt de o importanță extrem de importantă pentru noi”, a declarat dl Kent Zhu, președintele Genting Cruise Lines. „De la debutul pandemiei, liniile de croazieră Genting a fost în frunte în îmbunătățirea măsurilor de prevenire și siguranță, având în vedere pandemia COVID-19. Am fost primii din industrie care au lansat și  introdus măsurile noastre îmbunătățite, pe care le vom adopta ca noua normă de siguranță pentru flota noastră și sperăm și pentru industrie. Suntem mândri să continuăm pionieratul atât de important cu DNV GL, care este ceva inedit pentru industria de croaziere și maritimă. Cu așteptările crescute ale consumatorilor în ceea ce privește siguranța și bunăstarea, certificarea My Care personalizată de la un expert de sănătate de înaltă reputație precum DNV GL va spori într-adevăr și mai mult încrederea consumatorilor în croazieră, deoarece începem operațiunile în viitorul apropiat ”, a adăugat dl Kent Zhu.

Ca parte a certificării My Care, DNV GL evaluează operațiunile navelor, incluzând proceduri îmbunătățite de igienizare, preparare și manipulare a alimentelor, cerințe de distanțare fizică, utilizarea echipamentului personal de protecție (PPE) de către membrii echipajului, întreținerea sistemelor esențiale de sănătate publică, planuri de răspuns la situații de urgență, scanare la pre-îmbarcare, procese de îmbarcare și debarcare și protocoale de planificare a itinerariului în porturi. Anchete anuale și audituri ale companiei sunt efectuate la bord pentru a verifica conformitatea și îmbunătățirea continuă.

Evaluarea My Care a Genting Cruise Lines a început deja cu o evaluare prealabilă a sistemului de management al companiei, urmată de un sondaj de certificare al „Explorer Dream”. Compania vizează finalizarea cu succes a programului de certificare până la sfârșitul lunii iunie.

„Așteptăm cu nerăbdare să continuăm relația noastră de lungă durată cu Genting Cruise Lines ca fiind prima linie de croaziere care lucrează acum la noua noastră certificare de prevenire a infecțiilor”, a declarat Cristina Saenz de Santa Maria, manager regional Asia de Sud-Est, Pacific și India, DNV GL – Maritim. „Genting Cruise Lines a fost foarte proactiv în atenuarea crizei COVID-19. Experiența dobândită prin operarea a două nave din Singapore ca cazare temporară pentru lucrătorii, care s-au recuperat de la Coronavirus, s-ar putea dovedi utilă în pregătirile lor pentru a relua operațiunile normale ”, a adăugat ea.
Sursa: DNV GL

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

error: Content is protected !!
%d bloggers like this: