The making of m/v Barzan

Un time-lapse care spune povestea construcției celei mai green nave ULCV, m/v Barzan.

Construită de către șantierul naval Hyundai Samho Heavy Industries, în Mokpo, Coreea de Sud, societate de clasificare DNV-GL, beneficiar fiind United Arab Shipping Company.

Cu o valoare a emisiilor de CO2 mai mică decât a unei nave de capacitate 13500 TEU și valoarea EEDI (Energy Efficiency Design Index) aproape de jumătate sub limita impusă de IMO pentru anul 2025, asta o face cea mai eco-friendly navă port container la momentul actual.

S-au folosit 56989 tone de oțel, 879778 ore de muncă, 739896 litri de vopsea și doar 6 luni de la punerea chilei până la livrarea navei. Acestea sunt câteva din statisticile uimitoare în ceea ce privește construcția acestui gigant ce măsoară o lungime totală de 388m, lățime de 59m, cu o capacitate de 18800 TEU (199744 DWT), este prima dintr-o serie de șase nave contruite de câtre UASC.

Lasă un comentariu